2009. augusztus 6., csütörtök

Devonshire Hercegnő?

Tegnap örömmel kezdtem a napot a csíkos textilekkel felújított varrósarokban.














Átnéztem egy csomó régi Burdát, kerestem a megfelelő modellt az én alkalmi ruhámhoz. A barna selyemből "pörgős" szoknyát, a hímzett taftból pedig felsőt szeretnék hozzá.



Valószínűleg nem tudom elfelejteni a régi korok ruháihoz fűződő rajongásomat, mert amit kiválasztottam, a testvérem szerint jelmezes hangulatú (szokta mondani, hogy előszeretettel választok Elizabeth Bennet-Büszkeség és Balítélet fazonokat).


Szerinte a most kiválasztott kabát Devonshire Hercegnőé. :-) A rokokó stílusra jellemző az A vonalú formázó varrás, deréktól bővülő fazon és a hímzett anyag is.






Mindenesetre ezzel a kedvemet még inkább felcsigázta, és miközben varrom, folyton arra gondolok, hogy mivel tudom még inkább fokozni ezt a hatást.






A szoknyát illetően még nem döntöttem. Ha rokokó, akkor deréktól erősen bővülő szoknyarész illene, de az már azt hiszem túlzás lenne, és nem is hiszem, hogy jól állna.
Szívesen várom bárki ötletét!

Nincsenek megjegyzések: