2009. október 16., péntek

Piknik kosár

Ma kirándulni mentünk, és emiatt már egy héttel ezelőtt emlékeztetőt írtam a naptáramba, hogy csütörtökön ne felejtsek el sütni mindenféle finomságot a piknik kosárba.

A tegnapi készülődés azonban összefonódott a testvéremmel való találkozással is, így neki is készítettem egy-két házias falatot. Sütöttem a kedvéért croissant, ezúttal kakaós töltelékkel, és a kedvenc after eight kalácsot.

A mai kirándulásra pedig a szokásos szendvicsek helyett hamburgereket készítettem, Limara hamburger zsömléiből. Először sütöttem ezt, és úgy sikerült, ahogy Limarától minden, tehát tökéletesen.

Amikor azt hittem, hogy készen vagyok, észrevettem, hogy a maradék menta a konyhapulton sürgős felhasználásra szorul, ezért még abból is kerekedett - a már úgyis meleg sütőben - néhány csokis-marcipános, mentás muffin. Új receptet próbáltam ki, és sajnos nem vagyok vele igazán elégedett.
Mindezekből pakoltam a kosarunkba, és mellé még egy termosz forró teát, ami ránk is fért ebben a korai télben.
A kirándulás jó volt, de most pár napig nem sütök semmit. :-)

Nincsenek megjegyzések: