2010. augusztus 20., péntek

Hétvégi folklór





Az új őszi-téli szezonban ismét sok helyen találkozhatunk majd a folklór stílus elemeivel; merész színek, meglepő kombinációk, lendületes formák, mind-mind természetes alapanyagokból.
Legújabb anyagválasztásomat is ez inspirálta.

Az egyik egy lágy esésű viszkóz; bátran kihasználja a földszínek széles skáláját és népies motívumokkal rendezi egységbe.
A másik egy meleg, puha gyapjúszövet, tompa kékkel, zölddel, barnával. Milyen jól esik majd belebújni - egy ebből készült kabátba - a ködös, füstös illatú őszi reggeleken.
Talán már írtam róla, hogy nagyon szeretem a szép bélésselymeket. Ezekből is sikerült jó minőséget találnom, mindkettő a szövetek alapszíneiből szövött. Forgatva, fényt változtatva mindig másik arcát mutatja.
A divatfotók a Burda augusztusi és szeptemberi számából valók.

6 megjegyzés:

Monaline írta...

Nagyon tetszenek az olyan minták,mint amilyen a viszkóz anyagod!
Megkérdezhetem,hogy hol lehet kapni ilyent?:)

Bea írta...

Fantasztikus anyagokat találtál! Ez a viszkóz nagyon-nagyon tetszik, ebből mi készül? És a kabát milyen fazonú lesz?

krisz írta...

Szépek az anyagaid!A szeptemberi Burdába még csak a neten lapoztam bele,de nekem egyáltalán nem tetszett,hogy a szép anyagokkal milyen idétlen szabásmintákat párositottak.Alig találtam olyat ami tetszett.

Nóra írta...

Monaline, mivel nekem senki nem fizet azért, hogy reklámozzam a boltot, inkább írj emailt, és megírom! :-)
Bea, köszi, a tarkából szoknyára gondoltam (de a ruha is szóba jöhet) a gyapjúból pedig valamilyen karcsúsított kabátkára gondoltam.
Krisz, én is alapvetően csak ötletadónak használom a Burdát, sosem tudom megcsinálni egy-az-egyben a modelleket. Ha azonban alaposabban megnézzük a technikai rajzokat, találni azért benne egy-egy használhatót.

Marcsi írta...

Biztos vagyok benne, hogy nagyon csinos darabokat fogsz varrni ezekből a szép anyagokból is.

Kathy írta...

A szines paisley anyagod nalam nagyon nyero! Kedvenc mintaim koze tartozik, es a szinek valami csodalatosak benne!! Majd lécci muti mi lesz belole!:))