2011. január 20., csütörtök

Két póló tengerreszálláshoz

A Féraud modellnél ígértem, hogy igyekszem beszerezni egy piros-fehér csíkos pólóhoz szükséges anyagot. Olyan jól sikerült a vásárlás, hogy jött vele együtt haza egy kék-fehér is.
Mindkettő méteráru nagyrészt pamut, kisebb részben viszkóz, tehát garantáltan bőrbarát, nem viszketünk, nem izzadunk benne. A pirosnál igyekeztem figyelembe venni a fotón látható Féraud modellt (már amennyi látszik belőle), de azért mégsem teljesen.
Így lett belőle, ez az empire szabású, áthajtós felsőrész. A megkötője majdnem olyan, mint egy igazi hajósodrony. ;-) Burda szabásminta 2007/4.
A kéknél a nyáron már kipróbált csónak kivágásos szabásmintát használtam, azt nagyon szeretem, sokat hordom. Némi gondolkodás után, a hosszú ujj mellett döntöttem, ezt felvehetem akár egy esti tengerparti sétához vagy egy éjszakába nyúló kerti partira.


Az utolsó fotón a tavaly nyáron készült matróz ruhatáramat látjátok - melynek minden elemét megtalálhatjátok a korábbi bejegyzésekben -, kiegészítve az új darabokkal. Ugye milyen nyáridéző hangulatuk van?

3 megjegyzés:

Bea írta...

Mindkét póló nagyon csinos lett. Az első képen, miután láttam a piros csíkos anyagod zakó alól kivillanó részét- rögtön ez a szabásminta ugrott be, amit el is készítettél:)))
Igazán komplett nyári ruhatárad van már. Jöhetne a jó idő....

Marcsi írta...

Szuper jók!
Tengerre Nóra!
Óh, csak az idő is ilyen szuper lenne már!

Erika írta...

Nagyon jó fazonú felsők. És annyira jól mutatnak a farmerkabát alatt is.