2012. január 2., hétfő

Csoki Royal

Kizárólag csoki rajongóknak ajánlom a legújabb kedvencünket, a Csoki Royalt.

Az ünnepek előtt, egy pizsamásan kényelmes vasárnap délelőtt, teásbögrét ölelgetve, véletlenül csöppentem bele az egyik tévécsatorna receptműsorába, ahol a soproni „csokigyár” háziasszonya mutatta be néhány titkos receptjüket. Régóta vágyok hozzájuk látogatóba, de így legalább alkalmam nyílik őket elhozni az én otthonomba (a hegy és Mohamed esete) és máris van némi elképzelésem arról, hogy mit kaphatnék, ha végigkóstolnám a kínálatukat.
Nem írom le a teljes receptet, hiszen azon mindössze a dekorálásnál változtattam és egyébként is érdemes megnézni a weboldalukat.

Azért mégis essen néhány szó a tortáról is: kakaós, omlós tészta alapra öntünk több, mint egy tábla étcsokit befogadó, sűrű de puha krémet és a tetejét tejszínnel lazított tejcsoki vonja be.
Számomra, a dekorációhoz javasolt fehércsoki csillagok gyártása helyett, egyszerűbbnek tűnt a marcipán vékonyra nyújtása és kiszúrása.
Tökéletes választás abból a szempontból is, hogy jó előre megsüthető. Én 2 nappal a vendégség előtt készítettem el, de ez semmit nem rontott a minőségén... sőt.

Azoknak, akiknek már a fotók láttán is felment a vércukor szintje, elárulom, hogy minimális cukor van a sütiben (talán el is hagyható), csak a csokiban lévő cukor édesíti meg. Nagyon tömény, nagyon csokis, de egy kicsit sem émelyítő! Ünnepi lakomák kiváló befejezése lehet egy pohárka testes vörösborral.

Nézzetek körül Harrer asszony konyhájában, biztos találtok valami izgalmasat (munkahelyi netezők vigyázat, rögtön elindul a videó és hang)!

5 megjegyzés:

Bea írta...

Még jó, hogy a férjem már visszament dolgozni:)))különben azonnal süthetném. Igazán jónak tűnik, biztosan ki fogom próbálni!

Szemi írta...

Ez maga az édes bűnbeesés! Nagyon szeretném, az biztos. :)

Marcsi írta...

Meseszép a teríték és a süti is csodás!

Nóra írta...

Köszönöm szépen! Próbáljátok ki, érdemes!

Erika írta...

Mennye lehet.
Addig jó nekem, még csak képről nézegetem, és az ízét hozzáképzelem. :))