2012. október 18., csütörtök

Mindent fehérre! 2.

Említettem nemrégiben, hogy elkapott a fehérségi mánia, azaz, amit csak lehet (kevés pénzből és munkával) kifehérítenék a lakásban.
A korábbi székpárnák is ennek estek áldozatul, mert szerencsétlenségükre sárga-bordó csíkosak voltak, harmonizálva a korábbi tojássárga falszínnel.
Nekiláttam hát egy új székpárna huzat szettnek, 2 karos- és 4 támlás ebédlőszékhez.

Könnyen levehető az alsó felén hagyott nyílásnak köszönhetően, és könnyen kimosható. Hogy kedvet csináljak másnak is az elkészítéshez, készítettem néhány fotót a varrás menetéről. Némi méricskélés és gondos szabás után pillanatok alatt elkészül.





Mindezt a frissen kifehérített varrókuckómban tettem (készülök a vasalóhuzatokat is lecserélni).
Nem mutattam még, hogy hol készülnek a varrományaim, egyúttal azt is kileshetitek. ;-)

2 megjegyzés:

Erika írta...

Micsoda steril körülmények.:)
Nagyon tetszik!! A varráshoz nagyon jó a fehér fal. Főleg ilyenkor, mikor ilyen hamar sötétedik.

Nóra írta...

Minden darabot ilyen steril körülmények között kezdek el, aztán a végére már nincs ilyen rend. :-)